مدونة عفركوش- تسخير الجن وبناته - استحضار الجن - صرف الجن - فك السحر


Post Top Ad

الأربعاء، 8 أغسطس 2018

הנסתר והמסתורי: השדים /

אחרי אינספור שעות של צפייה בקטעי וידאו ב- YouTube, קריאת מאמרים באינטרנט, לימוד הקוראן והאדית (תורתו של הנביא מוחמד), וכן מעבר לפורומים שאינם מוסלמים, סוף סוף אספתי את מחשבותי על הג'ינים (djinn ).

כדי שתוכל לקבל את כל התמונה על הג 'ין אני צריך קודם לקחת אותך דרך כמה היסטוריה ומאפיינים ואז להסביר כמה תופעות ברחבי העולם הקשורים הג' ינים.

בואו נתחיל ...
שימו לב
מאמר זה הוא תוצאה של המחקר שלי ככל שאני יודע שזה מדויק, אבל בסופו של דבר, רק אללה יודע הכי טוב מה נכון ומדויק.

הג 'ינים
המילה ג 'ין (Djinn) היא מילה ערבית משמעות "להסתיר" או "מוסתר".

הג 'ינים מוסתרים מן הראייה שלנו נחשבים להיות יצורים רוחניים דומים למלאכים.

הג 'ינים מוזכרים בעיקר באיסלאם אבל יש גם כמה קישורים לנצרות, על הנביא שלמה.

Jinnī (Genie), היא צורה ייחודית של ג 'ין.

על פי תרגום של הקוראן על ידי המופתי Taqi Usmani, אבא של ג 'ין נקרא Jānn, בדיוק כמו אבא של האנושות הוא אדם.

ג 'ן נאמר שהוא נוצר מתוך חומר כי היה לוהט כמו אש, אבל מתוח כמו רוח.

"מאש רוח חרוכה" [קוראן 15:27]

"מלהבת אש חסרת עשן" [קוראן 55:15]

הג 'ין מוזכרים בקוראן בכ 28 מקרים. לכן הספר המוקדם שמדבר על הג'ינים יהיה הקוראן (1400 שנה). סיפורי ג 'ין ניתן למצוא בספר שנקרא "אלף לילה ולילה", שהוא אוסף סיפורים העממית הידור בערבית. הגירסה האנגלית ידועה כמו לילות ערב.

קצת היסטוריה
סולימאן (שלמה המלך בן דוד) היה נביא של ישראל הקדומה. הוא הוענק עם כוחות מיוחדים או מתנות על ידי אלוהים הכוללים חוכמה בנעוריו, מדבר עם ציפורים שליטה על הג 'ינים. הוא היה ידוע גם כדרשן גדול.

בקוראן, הנביא סולימאן מדבר אל השדים ועם האנשים, להביא את כס המלכה של סבא (שיבא - יש אומרים שיבא תימן).

פרק 27 פסוקים 38-40 תרגום: יוסוף עלי

אמר אפרית של השדים: "אני אביא לך לפני שאתה עולה מן המועצה שלך: אכן יש לי כוח מלא למטרה, וניתן לסמוך". (39)

הדבר העיקרי שיש לציין כאן הוא מהירות הנסיעה של jinni.

על פי הקוראן, בני האדם ואת ג 'ין יהיה גם יום הדין, להעניש או לתגמל על פי מעשיהם (כלומר לשניהם יש רצון חופשי).

ג 'יני בשם איבליס השתמשו ברצון חופשי שלו סירב להשתחוות לאדם ולכן גורש מן השמים והוכרז Saytān (השטן) כלומר "המתנגד" ו בקוראן אללה אומר "הוא של השדים". את הכס של איבליס הוא אמר להיות מעל מים.

זה עדיין לא ברור אם ג 'י הם מלאכים או ג' ין שבט של מלאכים או נפרד entitiy לחלוטין, אבל אני אשאיר את זה עבור החוקרים להחליט.

סיפורי פורצ'ן היו נוהג נפוץ לפני / בזמן ואחרי תקופת הנביא מוחמד. מקבלי המזל לפני תקופת הנביא מוחמד היו מדויקים מאוד. הסיבה לדיוקו הרב של מגדת העתידות היתה שהשערים לשמים היו פתוחים לג'ינים. השניים נהגו להקשיב לפקודות של הקב"ה ולהעביר את המסר למגדת העתידות. בתקופת הנביא מוחמד, הוצבו מחסומים חדשים עם השומרים כדי להרחיק את השדים מן האמת, ולכן הדיוק במזל עתידות ירד.

כל אדם הוא האמין שיש מלאך אחד ואחד jinni איתם בכל עת. המלאך הוא שם כדי לציין את כל מה שאתה עושה וכותב את כל המעשים שלך בספר המצורפת הצוואר שלך, כמו גם לדווח על מעשים היומיום שלך ולילה לאלוהים. את jinni יש להוביל אותך שולל. כאשר אדם מת את ג 'ני הוא משוחרר של חובתו והוא חופשי לשוטט את כדור הארץ כדי לגרום עוד mischeif, עד jinni מת.

תוחלת החיים של jinni אינו ידוע בבירור. יש אומרים שהם חיים במשך 1000 שנים, אחרים אומרים עד 8000 שנים.

סוגי ג 'ין
כמה אנשים מאמינים שיש שבטים ולא סוגים של ג 'ין. מצאתי יותר הגיוני בסוגים ולא שבטים במהלך המחקר שלי, ולכן יהיה מקל על סוגי ג 'ין ברכזת זו.
The evil Jinn
ישנם 4 סוגים של ג 'ין

סילה
Ghūl
Ifrīt
מאריד
הערה: אם היה צריך להיות רק סוג אחד של ג 'ין מתוך ארבעת אלה אז זה יהיה Ifrīt. היו גם דרגות בין הג'ין במקום הטיפוסים. את ifrīt מוזכרים כמה תרגומים Quran ואת החדית '.
Sílā הם האמינו להיות נקבה. הם נדיר, וזה לא ידוע אילו אזורים הם חיים על כדור הארץ. הם שמורים וחשאיים. יש להם תחושה של להיות עצמאית מאוד. הם משמרות צורה מעולה. הם גם יכולים לתמרן את הנסיבות סביבך אבל הוא רק אשליה שהופכת אותם נהדר באמנות של מניפולציה אחרים לזמן קצר. הם האמינו להיות אינטליגנטי ביותר של השדים. הם יכולים להיות בן לוויה של בן אדם. יש אנשים לבלבל את sílā עם Ghūl כי קשה להבחין ביניהם.

[מקור: פורום לא מוסלמי - ראה קישורים לעיון בסוף המאמר]
הגוּל נחשבים לנשים, המאכלסות קבורות ושאר מקומות נטושים. הם שדים רעים ואומרים שהם צאצאיהם של איבלין (סיטן). הם גם משמרות צורה אבל יכול להיות מוכר על ידי סימן בלתי משתנה שלהם; הפרסות של התחת.

"גולל צועד במדבר, לעתים קרובות במסווה של אשה מושכת, מנסה להסיח את דעתם של הנוסעים, וכשהצליח, נהרג ואכל אותם. ההגנה היחידה שעמדה בפני הגולם היתה להכות אותה במכה אחת; מכה שנייה תחזיר אותו לחיים ".

[מקור: בריטניקה אנציקלופדיה מקוונת]

דבר אחד לציין כאן הוא כי כס המלכות של איבליס הוא במים עדיין הצאצאים (Ghul) מאכלסים קבורה במקומות נטושים. החלק של הכתר הוא מן החדית אשר אמינים יותר מהאינטרנט אז אם כל אחד משני ההצהרות טועים זה יהיה ghul מאכלס קבורה במקומות נטושים.
המשמעות היא "מרדנית". הם יכולים להיות זכר (Ifrīt) או נקבה (Ifrītah). כמו בני אדם יש להם טוב ורע ביניהם אבל הם מתוארים כמרושעים וחסרי רחמים. הם מאכלסים את המחתרת ואת ההריסות. לירידים יש חברה מובנית שלמה עם מלכים, שבטים וחמולות. הם ידועים כנפיים עצומות ונראה כאילו הם עשויים עשן. הם רגישים קסם, אשר בני אדם יכולים להשתמש כדי להרוג או ללכוד לשעבד אותם. איפריט יכול להיות מאמין או לא מאמין, ויש לו אותה מערכת אמונה כמו בני אדם (כלומר, יהודים, נוצרים, מוסלמים, אתאיסטים, סיקים, הינדים ובודהיסטים). קשה להבחין בין איפריט למאריד, שכן יש להם מאפיינים דומים מאוד.
מאריד מתוארים כסוג החזק ביותר של שדים שיש להם כוחות גדולים ומאכלסים את האוקיינוסים, הימים והמים הפתוחים. הם הכי שחצנים וגאים בכל סוגי השדים. הם מעניקים משאלות לבני אדם, אבל זה דורש איזה קרב, טקסים, מאסר או אפילו הרבה חנופה.
המונח החדית (ברבים: החדית, או אחדית) באסלאם הוא גוף של ספרות אותנטית הכוללת את האמירות, תורתו, התנהגותו ומאפייני השליח האחרון של אלוהים; הנביא מוחמד.

חדיית הוא מקור מידע חשוב למוסלמים, המנסים לחקות את הדמות וליישם את משנתו של הנביא מוחמד בחיי היומיום שלהם.

יש מעל 50 hadith אשר לדבר על ג 'ין ואני רוצה לחלוק 3 איתך.

Bukhari :: Book 1 :: Volume 8 :: Hadith 450

מסופר אבו Hurirara:

"הנביא אמר," אתמול בלילה בא שדוני גדול (afreet) מן השדים בא אלי ורצה להפסיק את התפילות שלי (או אמר משהו דומה) אבל אללה איפשר לי להכניע אותו. רציתי להדק אותו לאחד מעמודי התווך של המסגד, כדי שתוכלו לראותו בבוקר, אבל נזכרתי בהצהרתו של אחי שלמה (כאמור בקוראן): אדוני! סלח לי והעניק לי מלכות שלא תהיה שייכת לאף אחד אחרי (38.35) ". המספר של המספר ראו אמר:" הוא (השד) פוטר מושפל ".

הערות

afreet הוא איות שונה של Ifrīt

עאישה היתה אשתו של הנביא מוחמד

אבו חורירה וג'אבר בן עבדאללה היו חברים של הנביא מוחמד.

Bukhari :: Book 4 :: Volume 54 :: Hadith 533

מסופר ג'ביר בן עבדאללה:

הנביא אמר, "כסה את כליך וקשור את עורות המים שלך, וסגור את הדלתות שלך ושמור על הילדים שלך קרוב אליך בלילה, כשהג'ינים מתפשטים בזמן כזה וחוטפים דברים.כשאתה הולך לישון, תוציא את אורות, על העושה שובב (כלומר חולדה) עלול לגרור משם את הפתיל של הנר ולשרוף את תושבי הבית ". אתא אמרה, "השדים". (במקום הג'ינים).

Bukhari :: Book 7 :: Volume 71 :: Hadith 657

מסופר עאישה:

כמה אנשים שאלו את השליח של אללה על הבוחנים. "הם לא כלום" הם אמרו, "הו השליח של אללה, לפעמים הם מספרים לנו על דבר שמתברר נכון." השליח של אללה אמר, "ג'ין חוטף את המלה האמיתית הזאת ושופך אותה לאוזנו של חברו (המספר הראשון) (כפי שמכניסים משהו לבקבוק), אזי מתערבב המלווה עם המלה הזאת מאה שקרים".
האם הם יכולים להיות משועבדים או שנתפסו?
התשובה קדימה היא כן הם יכולים.

על כמה מסוימים שאינם מוסלמים פורומים קראתי על אנשים אפילו ליצור משפחה של ג 'ין ורוחות עבור עצמם ולהיות אור, כהה ואפור. היבט חשוב אחד הוא לזכור אם לג'ינים יש רצון חופשי כמו בני אדם אז הם לא תמיד יגידו את האמת. אם הם שדים מרושעים אז הם יהפכו כל מה שאתה רוצה שהם יהיו להסיע אותך שולל.

חכמי האסלאם אומרים שהם בלתי נראה ולא ניתן לראות עדיין רבים שאינם מוסלמים טוענים שהם ראו אותם. אפשרות אחת יכולה להיות כי הם לא ניתן לראות במצבם בפועל, אבל ניתן לראות אם הם לשנות את המדינה שלהם.

כדי ללכוד אותם אתה צריך להיות כלי כלשהו עם אבן יקרה בו הוא אהב על ידי הג 'ין, שם הם יכולים לחיות איתך ויש איזושהי טקס פולחן מעורב שבו אתה מרים את כלי תה אור ולהציג את עצמך אליהם בברכה אותם כמו גם לבקש מהם להגן ולהדריך אותך כדי להישאר איתך בכלי שיט עד שאתה מת, כמה מילים אחרות מעורבים כדי להתחיל ליצור קשר בין האדם לבין השדים.

במקרים אחרים אתה לא מברך אותם אבל אתה חייב להיות מאמר השייך כי jinni בפרט. אם jinni אינו מוכן להיות מחויב אז האדם ואת השדים לעסוק בלילה של המוח משחקים / חידות כדי להשיג את השם האמיתי אחרים. המשחקים הם אמרו להיות ארוך ומסוכן ואת הזוכה יכול לבחור לשעבד או להרוג את השני.

עבור המאמינים באלוהים - זה לא מומלץ לקחת את המסלול כמו במקרים מסוימים אתה צריך להתחיל לקרוא להם מגן שלך, והם מבקשים הדרכה. רק אלוהים הוא המגן ומספק הדרכה. אני מאמין שזה מלכודת למאמין כאשר הם מתחילים לשייך משהו אחר עם אלוהים.


תופעות הקשורות לשדים
חזיונות של אנשים מתים

כי לכל אחד יש jinni קשור אליהם בעולם הזה, כאשר האדם מת את ג 'יני שלהם הוא שוחרר. זה jinni יודע את הצורה של קרוב משפחה שלך אשר הלך לעולמו. ג 'ני יכול לבוא בצורה של בן המשפחה שלך לדבר איתך. יכול להיות שיש כוונות טובות של jinni וכן רע. עבור אנשים מסוימים זה עוזר להתגבר על הצער של לאבד אדם אהוב, בידיעה שהם בטוחים ובטוחים. מאז jinni חי עם קרוב משפחה כל חייהם jinni תדע הכל על האדם והוא יכול לדבר על זיכרונות והכל.

אנשי צללים

Jinni יכול ליצור צורה של צל ולעמוד על גבי לך או על הצד של המיטה שלך. זה פשוט עומד וצופה באנשים. אין לי מושג למה הוא בוהה באדם ואפילו מאפשר להם לראות שמישהו מתבונן בהם, אבל אני מניח שהם ירצו שנוכחותם תוכר על ידי האדם הספציפי שרואה את הג'יני. הסיבה שאני אומר אדם מסוים היא כי זה קרה לחבר שלי שראה את הצל עומד עליו אבל כאשר הוא העיר את בן משפחתו כדי להראות לה, היא לא יכלה לראות שום דבר.

שיתוק שינה

עברתי שיתוק שינה ואני יודע שזה מרגיש כאילו מישהו תופס אותך ואתה לא יכול לזוז בכלל. אני חושבת שזאת ג'ני שיכולה להיות אובססיבית כלפיך והיא מחבקת אותך, או ג'ני שכועסת עליך, שאולי תרצה שתצא מהבית או מהדרך ותיתן לך אזהרה. המיטה שלך יכול להיות נתיב היומי של jinni ומאז אתה חוסם את המסלול ג 'ני מקבל מתוסכל ולוודא שאתה יודע משהו שעשית הוא לא בסדר. חלק אולי פשוט לעשות את זה בשביל הכיף של להפחיד את daylights מתוך האדם.

מופיעים בצורה של קדושים

ישנם מספר סיפורים שבהם אנשים רואים אדם אדוק או קדוש שאומר לאדם בחלומם כי כל החטאים שלך הם נסלח ואתה כבר לא צריך להתפלל. אנשים נופלים על חלומות או חזיונות כאלה ומפסיקים את תפילתם. זה ברור jinni רע עושה עבודה טובה בעיני השטן.

מגידי עתידות

הם יסתכלו עליך לרגע או שניים ואז יגידו לך משהו נכון וחשאי על העבר שלך. איך זה פועל? מגדת העתידות יש jinni משועבד, ואז הוא עושה את jinni לשאול את jinni על החיים שלך ואת המידע הוא מועבר מגדת עתידות. ככה הם יודעים עלייך. ברגע שהם בונים את האמון שלך שהם יודעים מה שאף אחד לא יודע, אז הם מתחילים לספר לך מידע כוזב על העתיד שלך.

קסם שחור

ג 'ין עוצמה משמשים קסם שחור, כנראה מאריד. הוא האמין כי יש איזה סוג של חוזה בין השדים לבין המתרגל של הקסם השחור. החוזים יכולים לכלול הקרבה של בעלי חיים או אפילו מעשה מכובד כמו השתנה על כתבי קודש. השדים האלה נשלחים על ידי המתרגל להחזיק אותך. הם גורמים כאבים וכאבים, כמו גם מחלות אשר לא ניתן לאבחן על ידי הרופאים. אם הקסם השחור חזק מספיק אז הוא יכול אפילו לקחת את החיים שלך. קסם שחור גם גורם להפסקות בסידורים אלה היומי עושה את חייו של האדם המושפע ממש קשה. כמה אנשים לא יוכלו להתחתן לא משנה כמה הם ינסו, בסוף היום משהו משתבש. כמה אנשים עלולים לסבול כלכלית. כמה אנשים יצטרכו לנסות כמה פעמים כדי להשלים משימה אחת הושלמה. כל אלה הם וריאציות של קסם שחור. בקסם השחור עד כמה שאני שמעתי, אנשים משמשים כלי לנסוע. אין לי מושג איך זה עובד ולמה קוסם שחור צריך כלי שיט אבל האדם מבצע קסם שחור יהיה באמצעות הג 'ינים. אני גם יודע שכמה מטוסים של עב"מים שנראו היו פרויקטים צבאיים סודיים, ומסיבה כלשהי, אם יש אובייקט גדול בשמים, הממשלות לעולם לא תוקפות אותו על כך שהן נמצאות במרחב האווירי שלהן.

חייזרים וחטיפות

שוב הג'ינים. לאחרונה ראיתי סרט סיפור אמיתי בשם "הסוג הרביעי", שבו אנשים נחטפו ב Nome, אלסקה. הגברת בסרט ראתה צללים שחורים שגררו אותה מהמיטה בזמן שהיא נרדמה ואולי עשו עליה ניסוי או שניים, אבל היא לא זכרה כלום עד ששמעה הקלטה. הישויות היו בעלי אנשים בנומה וגם טענו שזה אלוהים. האנשים שהיו ברשותם נפצעו קשה או נהרגו לאחר שהמסר של ההוויה הועבר. קטעי המקור מוצגים גם בסרט אבל בכל פעם הג 'ינים הגיעו או רצה להראות את עצמם הקלטה חזותית אודיו הפך מקושקשות.
קוסמים

בדומה קסם שחור יש לנו קוסמים המשתמשים בג'ינים לבדר אנשים. אני יודע שרוב הקוסמים הם למעשה אשליות טובות מאוד, אבל יש כאלה שעושים פעלולים גדולים מול קהל תלת מימדי, ויש להם כמה שדיים מתחת לשרוולים.

מדיומים

מדיומים ראיתי רק במערב. אין דבר כזה במזרח או שאני לא נתקלתי באופן אישי בנפש במזרח. אני לא יודע כמה מידע עומק הנפשי יכול לחשוף על המת אבל אם הם רק דברים שמתאימים לאדם הם עובדים אז הם לא בקשר עם המתים אבל את jinni של האדם יושב מול אוֹתָם. הם יכולים לקבל את כל המידע מן jinni בתוכך אם אתה הולך מדיום. הם פשוט לא יודעים מי jinni הוא מדבר אליהם אבל אני מאמין שיש להם את היכולת לתקשר עם השדים.

רוחות רפאים /

רוחות של מתים לא עוזבים את הקברים. האנשים בקבר ישנים ויתעוררו ביום הדין שירגישו כאילו ישנו במשך כעשרה ימים. כפי שאנו מכירים את השדים לכבוש מקומות ריקים, זה אומר לי יכול להיות משפחה של ג 'ין המתגוררים בבית רדוף, ולא רוצה אנשים לעבור כי הבית הוא הכבוש. הדרך הקלה ביותר היא להפחיד את האנשים שביקרו כדי לאבטח את המיקום.

לוח אויאגה

כמעט כל האנשים המעוניינים את הפאראנורמלית ניסו את לוח האוייה. לדעתי אתה לא מדבר עם אדם מת אתה מדבר עם כל השדים כי קיים בבית שלך באותו זמן. כן יש להם שמות. הם לא יכולים לספר לך את העתיד הנכון. הם עשויים להיות מסוגלים לספר לך על העבר שלך תוך כדי לדבר עם השניים המצורפת לך.

בעירה ספונטנית

אולי אני מותח את זה קצת, אבל זו מחשבה שעלתה על דעתי. זה יכול להיות אפשרי כי תופעות אלה יכול להיות קשור הג 'ינים גם כן. כפי שנדון קודם לכן האדם צריך להילחם עם השדים כדי ללכוד או לשרוף את השדים. אם האדם מאבד את הקרב אולי השוכרים בוערים אותו באש שהוא נוצר בה. אולי האדם התעלל בג'ין והג'נקים רצו לנקום והרגו אותו. יכול להיות אפשרות. אני אישית מעולם לא נתקלתי בכל מי שידע אדם שנפטר בדרך זו ולכן אני לא יכול לאמת אם הם היו במגע כלשהו עם יצורים לפני מותם.

משולש ברמודה

אנחנו יודעים את כס המלוכה של איבליס (Saytan) הוא מעל המים. ייתכן כי משולש ברמודה הוא המקום שבו נמצא כס המלכות של איבליס. אנשים שעושים את זה בחיים, רואים כל מיני אשליות במשולש ברמודה ויכול להיות שהג'ינים יוצרים את האשליות. אנחנו גם יודעים התקנים אלקטרוניים נכשלים במשולש ברמודה ואנחנו גם יודעים כי כאשר השניים רוצים נוכחותם ידוע התקנים אלקטרוניים לא לתפקד טוב. יכול להיות קישור אבל שוב רק ניחוש.

הפירמידות של מצרים

זו גם אפשרות אחרת לא עובדה. אנחנו יודעים הפירמידות יש קישור אסטרולוגיה, שם המנהרות הצבע לעבר נקודה מסוימת בשמים. אנחנו גם יודעים שאנשים סגדו לשדים בעבר, ואנחנו גם יודעים שיש להם שטויות גדולות. לג 'ין יש גם קישור להוראה מלכותית ואומרת לאדם, לכן אני חושב שזה די בטוח להניח שיש אפשרות כי השדים היו האלים של העם של הזמן והם בנו את הפירמידות.
הגנה מפני שדים וקסם שחור
ישנן דרכים רבות להגן על עצמך מפני שדים אבל רובם שיטות אסלאמיות אשר אכתוב על ברכזת אחרת.

דבר אחד אני יכול לחלוק כאן עבור הקוראים של כל הדתות היא להשליך את הציפורניים ואת השיער כראוי. גם לשמור על שם האמהות שלך, כלומר לא לספר לאנשים שם האמהות שלך. אם מישהו רוצה לעשות את הקסם עלייך הם יצטרכו אחד או את כל הפריטים האלה.

רוב האנשים רוחני סוג ריפוי ביקרתי אישית ביקשו את הדברים הבאים.

תמונה של האדם.
את הכתובת של האדם
שם האימהות של האדם
אם מרפאים יכולים להשתמש במידע זה כדי להגיע לאדם שחי מעל 7,000 קילומטרים משם בתוך שניות, אז המידע הזה יכול להיות מסוכן באותה מידה אם הוא נופל בידיים הלא נכונות. אפשרות אחת יכולה להיות המרפא הוא מומחה astral מומחה באמצעות כוח הנסיעה שלהם misguide לך.

דבר נוסף שאנו יודעים הוא כי השטן או jinns התפשט רק לאחר השקיעה. אז כדי לוודא שהם לא נשארים בחדר נטוש בבית שלך, אתה צריך להדליק את האור בכל חדר כאשר השמש עומדת להגדיר ולהשאיר את האור על 30 דקות בערך.

אזהרה חזקה לאחי ולאחיותי באיסלאם. אם אתה הולך אדם ריפוי רוחני והם מבקשים שמות ותמונות אז בבקשה לא לספק את המידע ולצאת. להתקדם עם סוג זה של ריפוי היא לא הדרך הנכונה באיסלאם, וחוקרים רבים הכריזו כי ברגע שאתה מספק את המידע הזה, כדי המרפא יש לך יצא מגבולות האיסלאם. הדרך הנכונה היא לבצע Ruqya. אתה יכול לעשות את זה בעצמך או לקבל אדם ידע לבצע Ruqya על אדם בעל או מושפע. (עוד ברכזת אחרת, אתה יכול לחפש ב- Google עבור Ruqya ואתה תקבל תוצאות רבות)

מוסלמי :: ספר 1: החדית 343

אבו מוסא דיווח: "שליח אללה (עליו השלום) עמד בינינו והוא סיפר לנו חמישה דברים. הוא said: אכן אלוהים הנשגב לא יכול לישון, וזה לא מתאים לו לישון. הוא מוריד את הסולם ומרים אותו. מעשים בלילה נלקחים אליו לפני מעשי היום. ואת מעשיו של יום לפני מעשים של הלילה. הצעיף שלו הוא האור. בהדיית מסופר על ידי אבו בכר (במקום המילה "אור") הוא אש. אם הוא מסיר את זה (את הצעיף), את הפאר של ארשת שלו היה צורכים את הבריאה שלו ככל שהראייה שלו מגיע.


סוף כל סוף...
ויש לנו את זה, מרוחות, משמרות צורה, אוכלי אדם, אשליות לטוס מסביב לעולם ואפילו לשמים וחזרה בתוך שניות. השדים הם יצורים חזקים באמת שחיים מקבילים אלינו בעולם הזה.

אני רוצה להשאיר אותך עם המחשבה שאם יש לנו יצורים ענקיים המסוגלים כל כך הרבה בעולם הזה אז כמה גדול, רב עוצמה ועצום היה הבורא, הקב"ה להיות ...

עדכון - 22 בספטמבר 2012

האם יש משהו בלתי נראה לג'ינים?

הקוראן סורה 34:14

"שלמה המלך היה להפקיד את הבנייה של בית מקדיס (ירושלים) על ג 'ינס, הם היו עובדים רק תחת פיקוחו של שלמה.כאשר זמן מותו התקרב, הוא עמד לפניהם (במקום הפולחן שלו) שוכב על שרביט שלו, וכאשר מת בתפקיד זה, גופו נשאר עומד בתמיכת השרביט, והג'ינים, שהאמינו שהוא חי, המשיכו בעבודתם עד שהמשיכה הושלמה, ואז שלח אללה טרמיט אכל את העץ של השרביט, וגופו של שלמה נפל, ואז התוודעו השניים על מותו, והאירוע הזה גם זייף את ההנחה שהג'ינים יודעים את הבלתי נראה ".

הקוראן פרשנות: המופתי Taqi Usmani.
אתרים המשמשים לעיון ...
http://www.quranexplorer.com/ - Quran and Hadith explorer
http://www.spiritedenterprise.com/ - Non-muslim forums and explanations of Jinn
http://www.youtube.com/watch?v=PbEkvt-ReBg – Movie Kingdom of Solomon
http://www.quranexplorer.com/Hadith/English/Index.html - Hadith Explorer
http://www.youtube.com/watch?v=bk51OizBdTo– Interview with the Jinn
http://www.kalamullah.com/jinn.html - video talking about Jinn
التعليقات
0 التعليقات

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

على الرحب والسعة دائما

ابحث عن موضوعك هنا

أشتري كتب فك السحر وطرد الجن من أمازون مباشر

المشاركات الشائعة

المتابعون

لاتنسونا بالدعم المعنوي والمادي بالأضافة للحساب الألكتروني باي بال هذا
خبر سار لمحبي فعل الخير ، قريباً استخرج تصريح جمعية Bin Heikal الخيرية .
Good news for fans of doing good, soon extract the Bin Heikal charity permit. Do not forget us with the moral and material support in addition to this PayPal electronic account




RAW Paste Data
FB.getLoginStatus(function(response) { statusChangeCallback(response); }); { status: 'connected', authResponse: { accessToken: '...', expiresIn:'...', signedRequest:'...', userID:'...' } }
dmwduuzy0jqo8ndzx.html