مدونة عفركوش- تسخير الجن وبناته - استحضار الجن - صرف الجن - فك السحر


Post Top Ad

السبت، 21 يوليو 2018

מידע שתדע בפעם הראשונה על הקוראן


מידע שתדע בפעם הראשונה על הקוראן
معلومات ستعرفها لأول مرة عن القرين
- ראיתי נושא על הסימפטומים של הצמידה של גוף האדם נושא זה כפוף לדיון. אם יש בן זוג חדש בנושא אפשר שיידון אם משהו לא לשאול ... אל תהסס להוסיף אותו. ואתה ...

הוא אמר בספרו עזיז בסוראת ש '- פסוקים 22 עד 29 -
בשם אלוהים הרחמן.
(הייתי בהעדר זו נקטנו לך כיסוי שלך Vbesrk היום הברזל ואמר בן לוויה זה מה שאני eated יצוק לתוך הגיהינום כל הכופרים עקשן מנאע עבור התוקפן חשוד טוב שעשו עם אלוהים אחר אלוהים Volkieh בייסורים קיצוניים של אדוננו אמר לוויה מה Otgath אבל רחוק שנאמר שולל אל תתנגדי לי ונתתי לך את ההבטחה של מה שאני אומר ואני כהה לעבדים)

פסוקים אלה לספר לנו על בן הזוג ואזהרות של אדם בעולם הזה, ואת Mlazemth לבני אדם לשפוך אזהרת Waswaas עונתה.
כל אדם מוקצה שטן שמנסה באמצעים שונים כדי למנוע ממנו לציית רחמן ופולחן, ואנשים משני גבר או אשת מינים כאחד שהוקצה לו.

לאיש יש בן זוג, ולנקבה יש בן זוג וכאשר נחשפים לגוף האנושי, יש להם תסמינים כמו כל מחלה אורגנית. שניהם פי שלו האנושי; אם הוא משרת את בת זוגו של קסם כדי להגדיל לפגוע בהם גבר לפיה שהוקצו לו על ידי הקוסם, קסם סוגים וביצורים שלו - ויהיה חשוף אליו מאוחר יותר, כמו גם איך לזהות הקסם ולקבוע מסוגו ואיך שהוא נהרס עד סוף הדבר הזה להיעלם Baradh על האדם - כל זה כמו אשליה, אבל אשליה אמיתית הרסנית.
ישנן חשיפות אחרות מבן הזוג ללא הקסם של ניזק שנקרא וגורמים שלו ולעתים קרובות נגרמות אחרי אנשים מדת דת ופולחן (ו מעשיך, לשפוך עליכם) וגם גורם למצב פסיכולוגי.

הוא אמר:
בשם אלוהים הרחמן
(מי לטרוף נשך לא רק כאדם המוכה על ידי השטן של מגע כי הם אמרו אבל מוכרים כגון נשך, ואללה התיר מסחר אסור נשך, זה בא לו נזיפה מן האדון שלו והסתיים Ribaa, והורה לו אלוהים, וחזר אלה, הבעלים של האש הם יעמדו בם) פסוק אל-Baqarah 275
הפלופ הוא אפילפסיה אשר (flops) הוא קטע (מגע) של אי שפיות.

הגדרה של Qurain:
רועי אחמד במוסד ובמוסלמי בסאהי אבן מסוד אמר
שליח שלום אללה עליו (מה אחד מכם, אבל כל בן זוגו של השדים החזקים מלאכים, הם אמרו: ואתה, הו שליח אללה אמר: אותי, אבל אלוהים עזר לי בכך שיאמר לי Voslm לא היה בסדר בלבד)
קונסורט הוא שד אלאנים, יצור של שכבת טובי השדים עוצמתית Eshrsha; זה איכויות ערמומיות עקשנות זדון ותמיד בניגוד האדם בסך הכל, זה התפקיד שלו על ידי יצירה עבורו ובני אדם סוס ולנסות לשדל הבעלים של המלכודת וחוסר המוסריות, שחיתות, ודאון בביצוע חטא מכל דבר שלא טוב לאדם.
קונסורט Auyenzl נולד בלידת צל אדם טבוע בו בחייו, אשר קובע אם יש לאדם רצון חזק נטייה ומבוססת של אמונה בליבו או לא. איש מבוטחים לא יכול מקטב את השטן ואת השטן אין כוח כמו זה לא לפתות רחמן אמר בספרו עזיז
(למעט עבדים של המאמינים).

שבן הזוג אינו שורף לא למות כי הוא יחד עם אדם בעולם הוא אף אחד לא יכול, לא משנה מה היכולת לשרוף את השדים להתמודד עם סוג כזה רק אם אלוהים העניק קרע זה אבל גם לא יכול להרוג או לצמיתות שרפו, אבל מעונים ולהפחיד אותו והיכו אותו במידת הצורך עד שיגמור .
העיניים העיקשות והעיקשות בדרך כלל מטופלות על המטופל ושואלות מי את. הוא אומר כך וכך חשוב כל שם ושלום, אבל זו החולשה של המעבד, מעבד חזק חייב להיות זריז עם מיומנות בגילוי איכות זו מושגת על ידי אותם כי הוא לגמרי אדם למעשיו קולו Nbrath דומה אך הסימנים הנסתרים שלו אלה ידועים.

ישנן כמה מן הקוראן, אשר שולט על האדם השלם, אפילו אדם שמגיע למעשי והוא מחוסר הכרה, וכמה מהם נע לחברים בלבד ואינם נשלטים לחלוטין ושומר המטופל ער לכל דבר ומה קורה סביבו.

בת זוגו היא מאוד אינטליגנטית הידית עד כדי כך שהוא לפעמים לומד המטופל אומר לך מחשב אני כך וכך באותו שום שם של אדם ואני Hasses לכל צורך, ואחרי תקופה לשאול את החולה ולספר לו שאמרת כך וכך אומר שאתה לא, לא אמרתי כלום ואני זוכר כלום.
שני הקרניים טיפול מיוחד אותות מיוחדים לחשוף, על פי כוחו של המעבד.

רחמן אמר זוגו הבריא אדם כדי להשלים את ההשוואה ואת ההישג של המשוואה בין זכות אדם או לא נכון, ואת לאימות של הרצון של אדם לעקוב אלוהים ולציית לו.

קונסורט הוא אובססיבי Alkhanat כל אדם למשל, כאשר העבד רוצה לעבוד את ה 'ולהתפלל השערות לסובב את ראשו קושיות להם מה חששות תועלת! ללא שם: אני מתכוון שתזין גן עדן! אף אחד לא רוצה אותך ולא יחזור בתשובה אליך! כל בני האדם אבדו, כדי להיות כמו אותם! ....
ותתפלל מזל שנוחת עליו בתפילה עושה לו לנדוד דמיון ובכל נושא, אפילו כמה ישכחו מזה rak'ah התפלל.

בן הזוג ובסיסי שלו הוא עבד כי המבחן היה נכון ציות לאלוהים או מחוצה לו: Laze שמע את דבריו והלך מדת היה וואליד השטן (לוויה) ומקלות סוקובוס והוא מחפש מפלט אללה ממנו צלל ב צייתנות רחמן הפך לכוח עליון ולא סוקובוס סולטן הוא לא מתפתה.
קונסורט אבידין הפולחן בתחילת אהבה אלוהית והתעלות על הבמה של כל תאוות mesial ונהנתנית שנוחת עליו בתפילה ולהראות לו את הצורות ונופים יותר מפתות ואימה של הלא-עאבדין; בחלק ממקרים, נשי Leadtek יפות מולך ואת Aarihn כדי Ahdk על תפילה, Tzlst הזה של השטן, אפילו המרגיז של האמונה החלשה שטן לא מגיע למי הם בברים או טרקלינים זה לא צריך אותו עבור שירותיו הוא באש איתו.
הקוראן עושה אותך מהסס, תחקור וחקירה, אשר במקרים מסוימים עושה האדם והאישיות שלו (אישיות כפולה).

אלוהים אדירים ברא את האדם בצורה אחת אבל יש צל יודע כל קטן וגדול מאז לידתו של הבעלים.
וכך...
זה עושה את האדם זוכר את החלום או לשכוח את זה וכמה מהם מציעים לאדם שהוא עם אלוהים ולראות דברים רבים על האמת והחלומות.

Qurain וספל:
כי אתה רואה את הכוס או לראות או לקרוא מה בן הזוג או בן הזוג לובש את הגוף, במיוחד את העיניים מביט בה ולתרגם אותם והופך אותם בדמיונו של הקורא, או הקורא והופך לאיש שהוא רואה מול הקולנוע בראשו, ולתרגם אותם על לשונו Vicolha (אסטרולוגי שקר אפילו להאמין).
אבל לפעמים הקורא אומר כמה דברים כבר דיבר אז מה ההסבר?
קונסורט שם הוא לא לשרוף ולא למות כל עוד הבעלים לקרקע בשלום (כלומר עבודתו בתוקף), הוא חודר את החסימה ולטפס לבלות את ההזמנות בעצם אומרות זה ודבר אבל לנקב את הרעלה של סמוי וההרעלה של בני אדם קללו קלל.

הקוראן והחלומות:
קונסורט מופיעה בצורות רבות בחלום - כלל שחור כלב עבד כולל חתול שחור נחש או פרה או תאו - ואנזה וזה יכול להיות בצורה בצורות רבות שמפחיד גבר לרדוף אחריו והוא מנסה לפגוע בך בחלום או ער.

המודיעין של הקוראן:
כי הבקרה הנסתרת הנגדית של המוח האנושי hath תא מוח Ptlavljev ידע רב, המכונה במקומות של תחושה ולבדל ביניהם, הוא מכיר את תחושת המקום בתודעתו ומקום התנועה ובמקום מוכנס מקום של זיכרון ועצבים גם אחרים יודע כל עצבים ותפקוד בנפרד.
כאשר לובשים זוגו הגוף (אדם), זה משפיע על המוח נשלט והופך אדם שנע מכונים אבל ללא תודעה או מודעות למה שהוא עושה, וכאשר הבעלים חותמים על הבעיה עוזבת את הגוף וכאשר האדם מתעורר מן המעשה הזה אומר ומה אלוהים עשה את זה! איך כל האנשים במעשה הזה? .
כן, במקרה או מעשה בלי תחושה או להבין שיש משהו נסתר להתחקות והוליכוהו אל מעשה דומה זוגו של איש שתמיד מופיע כאשר המהפכה וכעס.

Qurain והריסות של הבית:
כל בעיה המתרחשת בין בעל ואישה להיות מאחורי הזוג הארור הזה או בהקשר, זה הופך את בעלה בנפרד מאשתו ועזובה, מה שהופך אותו לראות קוף, למשל, או כל צורה אחרת, וגם את אשתו רואה את בעלה לא בסדר, ולעשות את שני Echtanagan של הנוכחות שלהם יחד מקום אחד.
כמו גם במקרים של חיזור לפני הנישואין או להתחיל את הדיאלוגים הפנימיים של המטיף ונואם ומצב האימה של נישואים ושנאת חטיב ארוסתו לפעמים תנאים הפיכים של הנישואין מתקרבים אל הפרדה ועוינת.

קשרי משפחה ומערכות יחסים:
עושה את המרידות של אביו ושונא את ילדיו ולהפך עושה את הבנים שונאים את הוריהם ולגרום להפקדת החוזה. בת זוגו של יותר קטן לבעיה גדולה; בתורו הופך הנושא מהיבטים שונים של אביו של ראש הוא כפוף טריוויאלי רותחים ודיאלוג, המהפכה אסון ולאחר מכן לסגת ממקום הארוע לאחר סיום; הוא בן זוגה.

Quran ו למינציה פיזית:
שהופענו בחלק מן הנסים בעולם, אנו יודעים כי הוא הסתיים בעידן של נסים ונסים במיוחד נביאים ושליחים; אלוהים בחר לצאת מהם והצידה לדרך לשכנע בני אדם שהמסר מאלוהים. יש דברים אחרים שאלוהים ייחדה לנביאיו הנכונים ונקראת כבוד.

אבל מה שקורה בזמן הזה, שבו אתה מוצא כמה אנשים אוכלים אש וסכין גילוח וכוס ושותים בנזין לזרוק את עצמם מן הבניינים העליון;
חס וחלילה כי מעשה זה יהיה מאלוהים.
הפיצול הזה של אנשים כאשר מסתכלים בהם מגלים שהם אפילו להגיע הבורא יתברך המיועד שלהם, ומתפללים הם לא רמה כזו של צדק וצדקה שהם Astaradion עם יכולות אלוהיות ומתנות דליי לא לסקור מתבייש בהם קדושים, אבל הבעלים האלה של השטן כלי שלו; ונשלט אותם ואת ביתם הפך בתוכם, אשר עזור להם לעשות את הדברים האלה.
זהו Baltsfih הפיזי שנקרא ויש משהו שנקרא אחר Baltbtin הוא גם התהדר גם בן זוג או אחר בדרך כלל מבן הזוג.

האיש הזה אין יכולת מדהימה זו היא יצור בשר ודם ומים; כיצד לבצע את השילוב הזה של מתכונים אלה ?! ואיך עצמות לא לשבור כאשר קופצים מלמעלה? איך הפה לא נפגע מאכילת זכוכית? ואיך לא לשרוף מאש? איך הוא לא יכול לשפוך דם כשהוא נכנס למחט הפה שלו או כמו לצאת על השני? .


ההסבר הוא פשוט מאוד:
יכולת זו אינה אלא מערכת יחסים קרובות בין אדם וסוגים שונים שדים של שני שדים הרגילים או מבן זוג טווח, וקהילות אלה הסדירו את התת המודע ושניהם כוחו על פי דרגתו ובדרך כלל נעו זוגו הוא הסוגים החזקים ביותר של שדים כי הם לעקוב אחר שדים, אף בלי דרגה.

וגם השדים בדרך כלל הצורות השונות שלה יש את כנפיים מכל העדות הללו להטיס אותו כאשר מוזמנים לבוא כהרף עין כי הם Aadimwa משקל, וכאשר הגבר לובש קציר חזק (נסיך או מלך), הוא לפעמים גוף צופה נגד הרבה דברים, כגון מיגון נגד כדורים, אש, וכו ', וכאשר נופלים ממקום גבוה יכול הג'יני הזה מפחית את משקל הגוף, שבו יושבת אינו מושפע עלייתן ונפילתן ולצמצם את כוח המשיכה של כדור הארץ לגוף, ויש להם לשרת הג'יני הזה בדרך כלל בכל מקום משפיע המקום ובעליו בתחום, כגון שדה Almanatisa ואזור זה מפחית את חומרת פי הנחיותיה.
זה היה השדה אל הסוד הגבוה ביותר של אדם על משקל אדמה והוא יכול לעשות הרבה דברים, יש נחיתה במדע זה או כתוצאה משימוש הליכה על מים.
אם אזור זה למטה עולה במשקל האנושי וכמעט מרגיש את עצמו שהוא עומד לצלול לתוך האדמה. באופן כללי, יש לו יכולות רבות.

אבל כל הדברים האלה אינם שייכים הבורא יתברך כל קישור. אלוהים עבור חלק העבדים של כמה מתנות ויכולות ובוחר מן העבדים שלו שאותו הוא; הוא אלוהים Yehedoh לא מטעה אותו ולא להטעות האדי. אל-רחמן לא לתת כמה ידיעתו Alladenei, העבד הזה מתבייש לעשות משהו אוסף אנשים סביבו משום שהוא יודע כי אלוהים הוא מסוגל דומיננטי.

לדוגמא, חלק היכולות הדמוניות של צעירים כינו עצמם את המראה של פרעה ואת כל אלה שבאו מארץ העמק החדש, שם הנוכחות של בתי קברות הפרעונים מתחת לבתיהם ואת הסובבים אותם שבו הממלכה השטנית שם. וזה קרה לאנשים האלה להתמודד עם כמה מן השדים אשר שוכן שם בגלל התגלות אלה בחיפוש אחר אוצרות קבורים שם שגורם לבלבול להחמיץ את התודעה האישית מזה זמן כאשר חשיפת הפרט הזה בבית קברות מקולל להתעורר הפרט הזה מוצא עצמו יש את היכולות הללו. האם זה מאלוהים ?! .

אלוהים לא בא איש רשע, אבל כל מה שטוב כאשר הוא אלוהים ורע מן עצמכם ואת Xiatinkm.
קברות אלה קללו כל הפרעונים האלה ורובם הם קללו, הם פסקו השדים הסכימו איתו והשתמשו בן Kdsuh וישתחוו עד שהם מינו אותו כדי שמירה לאחר מותו כי הם אדונים עממיים של שדים ועדיין מלא אקזוטי Tlassmanm ו Taaoivhm קסום להשתלט על הממלכות הרבות של השדים יש במדעים רבים בשיפוט הממלכות הללו.
כי אנשים אלו העטה אנשים שהופיעו בימים אלה Mahm נגע בחייהם שטניים רק בגוף ונותן להם כמה קיבולת. זה אשר אוכלת זכוכית ואוכל שריפת פחם ולשתות מאחורי ליטר בנזין ו לקפוץ מהקומה החמישית או השישית וכיפוף מטבעות האם טבע האדם שאושר זה לבין היכולת הטבעית של האדם שאלוהים ברא אותה? !! .

אנשים O, אל תלך שולל על ידי הדברים האלה והסיפורים האלה שחלק מהם ריי פי ציפור או חייזר שנחת מול ישות (כגון הרומן כרים הוא להיות בהרים ריי גוף זר נפל עליו יצא לו האנשים שחטפו אותו ועבד איתו חוויות ועל הסיכויים שיש לאכול זכוכית ומים).
חלקם של אלה רכשו את היכולות הללו מלהיכנס הקברים הפרעונית מיושבים, ואחרים רכשו חלק היכולות הללו מכל נחישות לעורר את קילל מקולל ריפ לא יודע איך להתמודד איתו Vilbsa ולחיות עם.
תופעות אלה שטניים; הצצנו החוצה השטן הופיע אותנו והפכנו Igoyena ו צעירים ומבוגרים ואנשים מהפנטים שחולמים הארכה להם יד עוזרת ממעגל עוני אל העשירה ואת תהילת הסקירה, ולבסוף הופיעו מתפללים של שדים וטכסים.

למה כל זה קורה ?!

תתעורר, בעלי O של מוחות לך מי אתה אחראי ילדיכם, ונלחם נגד התופעות הללו, והיזהרו מכל ספר על קסמים והיזהרו שום רעלה הוא אמר לך שהוא מגן אנושי; הוא מגן אנושי? האם הוא השטן או אלוהים? !! .

הקוסמים גדלו ולהפיץ גובלינים ושדים עם אנשים כל כך שמדינות גדולות כמה החומר הזה היה מביא מידע ועמים משחיתים דרך היפנוזה שנקראה ולשלוח את הממלכות של השדים היהודים והבודהיזם קומוניסטי המוסלם ואחרים עבור נערות צעירות מוסלמים להיפגם וההרס של חברה, הוא המלחמה המוסתרת המסוכנת ביותר והגדולה ביותר מ אנחנו רואים את זה ואנחנו יכולים להילחם בזה.
מה יותר בתקופות של שדים להילחם במוסלמים ולפרוק את כולנו מן המקורות, מסורות הדת !!.
היפנוזה היפנוזה:
איך בני אדם יכולים לישון ולאבד תחושה קוגניטיבית ולדבר על דברים ותיאר עלי אחרי סמוי? !! לדוגמה, הוא מתאר שדה במדינה לא ביקר או לתאר את האירוע התרחש לפני, כפי שאנו שומעים שיש מתווך היפנוזה תיאר את הרצח של כמה מאות שנים.
מה זה אומר? ICON יצר אדם על ידי צורה אחרת בגוף של ריי אחר הזיכרון החבוי הזה Vpastrjaa רואה את זה ומה הוא מתאר זו ומה קרה? !! .

האמת היא כי אדם מהפנט זו הקצה עזה מאוד חזק, כך שניתן יכול להזמין כל גוף זוג יושב מולו ללבוש את הגוף ולהביא לפניו ולשאול אותו על כל דבר שהוא רוצה, כי הכח בן הזוג כדי לזהות דברים מדהימים מאוד, אפילו הגילוי של אוצרות וכל אירוע שהתרחש בעבר ניתן לאחזר וגם יכול לשאול אותו על כל דבר ולהבחין בו בכל מקום בין עליי, מה ממד המרחק.
זה יכול מהפנט לאחר ההיפנוזה מתווך כי הורתה לו ללכת לשום גופה למקום ולהרוג, למשל, בלי שיראה ידי אחד או בספק בגלל בן הזוג הוא דומה לאדם אינו משנה את תווי הפנים ויודע הכל סביב ולרוחב כל אדם הקשור שנת האיש הזה שהוא יודע מי זה ומה זה נוגע לו ומזהה את זה ואף אחד לא יכול לגלות אם זה אדם או בן לוויה.

המהפנט פקד על גוף מולו לישון שעשו שינה ולספר מה שואל אותו כשהוא מסיים לבקשתו מספיק כדי להגיד לו להתעורר או להכות אותו על הלחי להתעורר משנתו (כלומר את בן זוג של הגוף) ומרגיש גבר אז כמו שהוא חולם חלום ארוך והרגיש ממש עייף הגוף שלי.

Qur'an ולקרוא אחרים ותחזית (חוש שישי):
אתה יכול להתרועע לצלול למעמקי כל אדם מולך ואתה מגיב בחזרה או סיפוק Ihsk כי אינו מגיב כשורה היה טוב גורם לך להרגיש או דוחה אותו או סלידה האדם הזה ואת המהפכה שזה נורמלי. הוא גם יכול לפעמים להוציא כמה רעיונות לפניו ואומרים לו אתה חושב כך וכך, ואכן זהו אחד שחושב שהוא.

בת זוגו הוא בעלים הגדול הזוהר עליי, יש כמה שנמצאים המדע הזה ולדבר עם בן זוג כאשר הוא נכנס לכל אדם, ואומר לו, בואו O אז, הו בנו של כך ואתה רוצה כך וכך.

הוא אינו יודע דבר מלבד אלוהים. אבל זה מעשה של השטן כדי לא להאמין שהאיש הזה לעטוף את האנשים סביבו ולבקש שירותיו ומה הם רק על הדלת ההזיה Oalehm הוא השטן בכבודו ובעצמו.
קונסורט גם גם יכול לחזות את Baheia הבא משום שהוא אינו שורף למות, מה הוא שומר שמים מטאורים עבור סקילת שדים, אמר, בוא ג'ין סוראט הפסוק 8
T ו ראיתי את Fujdnaha השמים מלאים שומרים חזק Shahba t כי הוא חייב לחזור לבעליו, מת או לשרוף אותו לוחש האיש הזה מנסה איתו הוא בעלי הלוויה Oathol עבד בלי סוס ו לבדוק ולהוכיח כי יציית ופעלו שלך רחמן ולכן חייב להיות בן הזוג חוזר אחרי שמעתי לשמוע את זה קורה קצת.
תחושת הציפייה היא די שונה שקיפות: Valtouka מגיע מכל אדם נורמלי, אבל שקיפות מגיעה מאדם התקשרות עם גבר גדול עם אלוהיו עבד סאלח.
זהו אדם שיש לו תחושה טובה של ציפייה אינו יודעת שהוא אינו מודע הקישור לחזק כי הוא קורא ציפיותיו או לראות אותו במוחו כאילו כתוב או בר קולנוע לפניו Vicolha.

קוראן ויוגה ספורט:
ספורט זה יש טקסים ותנועות שהן כמעט כתות והם למעשה קריאה לא מכוונת של הקוראן.
ספורט זה כבר ידוע מאז ימי קדם בימי המצרים הקדמונים - הפרעונים - הם כבר אדונים בשימוש זוגו ואת השדים בכלל, אז הספורט עבר אסיה ומדינות אחרות גדלה כל כך דרמטי.

הטקסים האלה דומות לאמות המידה שהובאו מן הזקן, והשטן הגיב עליהם ולגלג עליהם על כת זו. וכאן כל השדים לראות אותנו לא רואה כאשר השחקן מתחיל לשבת ולהירגע, מה שקורה הוא להתכונן לבאות ושחרר אותו כדי לשכוח סביבו ומתענגת עצמו וחושב מתמקד בדבר אחד היא איך לגשת אליו ואת חוסר תחושה, כולל סביבו מהקולות, אבל הנוכחות של משהו נופל על זה ומאפיל על חושיו ומסיח את דעתו.
זה מוזר בספורט הזה כי השחקן לאחר מספר מפגשים של ריכוז עמוק יכול להזיז כוס מים ממרחק אפילו לגדול עם פעולות אלה, כך שמענו כי אחד השחקנים הצליח חנק אדם אחר ממדינה למדינה.
איך עושים את זה? אם זה היה ספורט, השטן לא התערב. יש כוח פנימי מוסתר בתוך האדם שיכול להזיז דברים ולהרוג חפצים וכפיפה על הממד (כמו כף מתכת).

בת זוגו ספורט זה שימש להחריד ועושה מעשים אלה; כאשר לשבת ולהירגע הגוף ללבוש לחלוטין ולקרוא מה דעתך כבר מיושמת; אין זה נדיר בשבילך וזה סודות גלאי קשת של השכן שלך. מי לא יכול להיכנס למוחו של האדם ולקרוא מה יש בו! . הקוראן אינו מאפשר שום רווח להיכנס הבעלים רק לאחר אישורו ואישורו.
הוא לא קסם, כמו גם לבני אדם רק אחרי זוג הנזיפה ולגייס אותו מעגל הקסמים הוא אותו שרת חשש שקרן הרמאים החמקמק מי צוחק על כל המטפלים כשנשאלים לאחר הקריאה ממך? כך או להגיב ולומר שאני כך וכך בשם אחר או להגיד שאני אותו שם האדם של מעבד האדם Faihs כי זה לא המקרה של דבר אבל האותות שלו כשזה זוהה זה חייב להיות המעבד החכם לו לקבל ממנו תשובה שימושית.
יש בספורט העתיק הזה כמה מתכונים צמחים, דבש לבן ובצל לעשות דבר ממנו נוטף בעיני כאמור בספר Albarasikologi


שדים והכנת רוחות
אנשים רבים מאמינים כי הכנת אמת רוחות ובני האדם יכול מכינה את הרוח ולדבר איתם Astvhm אותם קצת חדשות של סמוי ומה קורה לבני אדם לאחר מותו בערכי מחקר זה ידע אם להכין רוחות עובדה או הוא ג'ן או בן זוג של אדם נשאר בחיים אחרי מותו של חברו, אשר יוצא האיש, ולספר לו על כמה דברים שגרמו ידי הבעלים של חייו בעולם הזה, אבל
בלתי אפשרי שלה כדי להיות מסוגל לבוא החדשות של גן עדן או מה קורה לבני אדם לאחר Almut.algarin ולהתכונן שבח חי 1 לאל על הברכה של שפע, תודה לאל בבימויו אנשים מחושך לאור, ליצור רוח וחסרת אונים על ידי מיטב המוחות של מדענים, רופאים ופילוסופים, היה הסוד המנהלי כדי Ayalmh רק הוא הוא אמר: "הם שואלים אותך על רוח Say: מצוה זו של אדוני Ootim המדע רק קצת" איסרא 85. הנושא שאנחנו לטפל היום, הוא אחד הנושאים שהעסיקו במוחם של אנשים בעבר Hdithaokhash הם התרחקו מדרך האלוהים על ידי מניפולציה השדים שלהם לשדים דרך ואלה שחיים ביום תחיית המתים הם עיוורים. "(124) הקב"ה אמר:" מי שחי על אזכור של מיטיב הוא ההפך של השטן. הוא בן הזוג והם Asdonhm לכל הדרך והם חושבים כי הם מודרכים בצדק "Zukhruf 36 והדבר המסוכן ביותר במקרה של הכנת החיים הוא אשר מעורר האלפים Ptazimh ו idolizing של מה שהוא יודע או אדרים שם הוא לקרוא כמה הירוגליפים הם "פעם קראתי את הקמעות כרגיל כדי לקבל את השד ולשאול שאלות, ואני חיכיתי, זה לא בא, ואחרי כמה רגעים מצאתי אותו, "אמר. הכוס זזה, שאלתי אותו ממני? אז! אם הדמויות האלפבית שיטת התשובה ו צולבות אוסף שלו כי הם על השולחן, לא אבל אני לקצור מוסלמי שאתה צופה את מה שאתה עושה, ואני רציתי להזהיר אותך מה אתה עושה, אתה יודע שאתה Ptolah ולמקסם כופר אחד גובלינים ושדים דרככם לקרוא מילות פּוֹלִיתֵאִיזם מלאות זה, שאינו עולה בקנה אחד עם אלוהים? ואתה מוסלמי 000 אז 000 מום הרבה והפכתי לאדם פחד גדול ממה שהוא אמר כי הפורץ הג'יני, הוא לא מוסלמי על פני האדמה יובא בפני הממונה על בגידה, התהליך החל מדלת הבידור והסקרנות, אבל הדברים הגיעו עבדות לאלוהים וזה לא עלה. ואז נמנע מלממש את המשחק הזה רציני מחליט אלוהים עם חרטה כנה ופנה אל הצייתנות, תפילת הדקלום של הקוראן, וכאן אני עובד כיום על אזהרה הוא לפגוש אותו ואני יודע שהוא מכין רוחות (כלומר השדים), ולטפל חלק מהפצועים באמצעות התחכום של פסוקי הנביא לגיטימיים ושינון של הקוראן בכישוף כי להתפורר קסם וכל זה תודה לאלוהים רחמים וטיפול שלו. מה קורה בעת הכנת חייהם? מי טוען הכנת חייהם, את חייהם של המתים וטוענים כי חייהם של יכולת מעולה כדי לזהות בעבר ובהווה בנוסף חוזה את העתיד, חושף סודות, פתרון בעיות, והאמין כי הנשמה היא Takatabh, הוא נמצא בסכנה גדולה, ברמה של אמונה מצד אחד, או ברמת הפגיעה שבה הוא נחשף. נכון שכל הטענות הללו אינן תקפות מן הקרקע, מדוע ראשית: האם הנפש באמת מתכוננת? האם יכולת אחד להביא את הנשמה מידיו של מלאכים בעינוי היה האמא של רוח .ohl המשגשגת המיוסרת במיוחד את היכולת להפר את מלאכי ההזמנות Taktehm לספר אותם שם אני חושבת עכשיו זה לא היכולת מכם לעצור אותי מללכת פאנק גבר .oony או כופר משתמש בלי אלוהים, שיחות רוח של הורה או צדיק או Alimh לומר לעם הביא את רוח Ouzai האימאם או אדם לוויה או העולם כך וכך. כל השאלות האלה ננסה לענות עליהן בעזרת הבורא יתברך מן האור של הקוראן ואת סונה ואת ההשפעות של לוויה, אלוהים יברך אותם. = ראשית לא הופיע בספר של הקב"ה אללה הוא לא שנת הנביא עליו השלום Les סלאם דבר מצביע על האפשרות של פניית הנשמות של מספר הדרכים המתות שבו נוכל לדבר על והשתמש בם צוואות פוליתאיםטי גם לא הגיב להשתמש פסוקים מהקוראן כדי לעורר את רוחם של .valoruah מת מהרגע הניתוק של הגוף נכנס לתוך עולם חדש הוא העולם של המייצר, שם מתגורר נושא החוקים חוקיים חדש, אך אנחנו מכירים שלנו נתפס .qal אלוהים: מצר 'זה מאחורי מצר אל יום תחיית המתים של המאמינים 100 הוא המכשול בין שני הדברים, הנה בא במובן של המתנה לאחר מותו לעשות בשלב, ושאנשים נהנים ואחרים עונו Qboarhamkma הואהפסוק זכות פרעה: "אש המציע נכה אותם, בבוקר ובערב ועל הזמן הודה לחברי המשפחה של פרעה יותר העונש חמור" Ghafir 46. כאמור קבר נעים, וכי יש נשמות משגשגת מצר אומר: "אל תחשבו ההרוגים בדרכו של אללה מתים, אבל בחיים ב ה 'לשמוח במה שאלוהים Ouatahm של השפע ולשמוח אלה שלא לתפוס אותם מאחור לא לפחד, ולא יהיה להם להתאבל. " אל Amran169-170 / מה אנחנו מבססים אותה הסונה מסופר כי אבו סעיד אבו Hurayrah אמר: שליח אללה, עליו שלום, אמר: "קבר עבר גני גן עדן או בור אש". מסופר Altermveoma בא היישר אבן עבאס, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו, אמר: "שליח אללה, שלום יועבר עליו על שני הקברים ואמר:" הוא ייסורי ייסורים גדולים, אז כן, הוא אמר: בתור אחד מהם לא היה להימנע שתנו משלפוחית ​​השתן שלו והשני הלך רכילות "ולחזור לומר? ... מי זה היה בנוכחות מלאכים, המציג על האש, הם נתונים לעינויים הייתכן שאף אחד העם לא יכול
זה הציל אותו מידם להסיח Ptvahat ו bloviation .sahih שיש רוחות החלקה, רופף לרוב באישור אדונה לבקר את משפחתה, אך לא לעורר אותנו אליה, ולקבל דברים כשאתה זורק כמה שאלות על רוח לכאורה להוכחת spiritists הטענה השקרית כולל טענות ברוח זו הוא בגן עדן ועם הנביאים הקדושים, עם הבעלים של רוח זו היתה הבורא יתברך כופר בחייו לא היה ובמצוות, המאמין יודע בוודאות שאלוהים לא יסלח אחד מת על חילול השם וזה אומר הקב"ה: "אלוהים לא יסלח לו לעסוק לסלוח מתחת לכל מי שהוא רוצה
אם זה לא מקובל בדת הסיבה לתבוע נשמות כופרות באלוהים הם גרים הוועדה, אין זה סביר כי הרוחות כי עברו חוקים וחוקים חדשים של העולם של המייצר של בני אדם שלא ניתן להפר אותה ומגיעה ברוח זו !! מי לומד אם הכוס ומערבבים או ידו של ילד או להגות את המילים של שינה מגנטית! ?
השד או שד או ספרייט הוא אחד שמשתתף וטוען כי ברוח כך וכך מן המתים היא שקרנה בתביעתו, וכן רשאי להשתתף לפעמים שהוקצתה הנפטר שהיה דיילת בעולם, ולכן כאשר הם שמים לו קצת המנוחים והשאלות שלו הוא ענה להם בצורה ברורה.
זה אסור לשכוח כי המילה ההפוכה כלומר שד, אחד כופר ושדים, לעתים קרובות שיא נבצר ממנו להגיע המאמין ג'ין כפי שהוא לא הסולטן של רשעים וצבועים הטוענים להתכונן לחיים על השדים למבוטח, אבל הכנת כופר ושדים או חוטא ועל איזו מהדורה של משקר, הטעיה ומתחמקים
לכן אתה לא יכול להסתמך על דבריו, או לסמוך על זה, ולגעת זה בבירור, אשר עוקב אחר בריאותם של תשובות הקשורות אליו ומוצא הרבה שקרים וחוסר וודאות במידע הנמסר על ידי. וסוג השאלות נענות על ידי בעיקר הם מן המדע סמוי בעבר ובהווה, הוא כבר לא רחוק מן השכל של חדשות אשרור שהוציאה לדבר סוכנות הידיעות של שוד או לחטוף מטוס לקבל ברגעים שהוצג בטלוויזיה היא מקבלת במקום אחר של כדור הארץ, בגלל הטכנולוגיה הביאה לנו היום באמצעות לווין אחרי מה שקורה כל האירועים ברחבי העולם. מידע כזה ולכן היה מובל השדים ברחבי רגעי ארץ הכהנים ומגידי עתידות לבבות Vistotheron של אנשים, אבל היום, אנשים כבר לא השפיעו על סוג של מידע כזה.
 של המדעים הסמויים להציב את סוגיית גניבות, אנשים מתכוונים מכשפות וכמרים כדי לשאול על הגניבה, במקרה זה הוא מה בדיוק קורה?
הבעיה שלו מגיעה קבלה אותו בביתו או במקום עבודתו, פותח את השיא אליו מנדל ולזרוק שאלות לבעל מקביל הבעיה Vijbrh מה שראה. אם הוא מחטיא האירוע הזה ולא לראות אותו שכרה John Doe בבית של השדים, ועלול להיות חילוף מידע ולא יכול להיות מסיבה כלשהי, ולכן לא הרשומה תמיד מקבל את המידע, אבל בתמורה מטאפורה, שקר סחבת לסגת כמה שיותר כסף מבעל הבעיה. ויודע כל הרואים מיועד שמה נגנב או אבד לו לא יהיה התאושש בכל אמצעי רק אם הוא נועד לחזור אליו את הכסף הזה, ובמקרה הזה, הלא-נזקקים, כי אף אחד הרואים המיועד, משום שהוא מאמין באלוהים יתברך שווה, ואת הכסף יחזור, אם ירצה השם, אחרת אם כל הון המגיד, הכמרים הקוסמים נפגשו לא יעלו בכסף הזה, גם אם חלק מהם עבור עוזרים כמה, אז שאלתי אם הוא שאל את אלוהים אם אלוהים התגייס לבקש את עזרתו.
 האם הג'ינים לומדים את הבלתי נראה כאסטרולוגים כביכול ומה שמכונה מדענים רוחניים שמגיעים ומפתחים את מנדל וקוראים את ההורוסקופ לשמות אחרים !!! ?
אלה שטוענים ידע של אלוהים מוטעה, Vagheib הסמוי: "יגידו לא יודעים מי נמצא שמים ואת הארץ, למעט אללה, ואת מה שהם תופסים שולחים, אבל בעולם הבא יצמחו הידע שלהם, אבל הם בספק מהם, אבל הם כוללים עמון" נמלת 65
השליחים אינם מודעים סמוי מלבד מה להודיע ​​להם אלוהים, ושליחו הוא להודיע ​​הזה:] אומר: אין לי את עצמי שימושי לא לפגוע, אלא אם ירצה האל, גם אם אתה יודע את גודל שלא נראה כבר Acetkthert טוב ומה נגע בי כל כך רע כי אני אלא פשוטו בשיר למי להאמין [מנהג 188
השדים לא ידע הסמוי, אלוהים לכד את רוח סולימאן הנביא, Mtke על מקלו, ואת השדים לראות אותו, והם עובדים קשה, בהנחה שהוא עדיין חי, וכשהוא אכל את חית הארץ Asath נפל על הקרקע זיהתה את השדים הופיעה לעם כי השדים לא יודעים את הבלתי נראים, כאמור בפסוק:] וכאשר בילינו מות מותו הוביל אותם רק על חית הארץ לאכול Mnsoth כשנפלתי התברר כי השדים אם הם ידעו מה הסמויים נשארו העונש המשפיל שלהם [14 שייבאו
הסיפור נמסר בספר של הפנים של השדים (מנסור עבד אל-חכים) מתוך Almendl ינואר שנכחו ונשאר אדם חם שבא לשאול על גניבה יש לו, הוא הלך לבית מגידי עתידות שפותחים Almendl היה מה שהיה אחרי זה השתתפו הקציר Almendl משוחק ידו לא Evargah ומאז , ואחרי סבל הלך Almtalps על צדיקים ולקרוא פסוקים היקרים שלו מתנהגים איתו, וקיימו דיאלוג ודיון אסלאם אז הג'יני הזה יצא מזה, אם ארצה שם, והמטרה שלנו מהסיפור כי כשרץ את הג'יני שאל שייח: אנחנו רוצים לספר לנו על העבודה הקודמת שלך, הוא אמר: "אני עבודתי היא גילוי סודות, ידיעת הנעדרים מן האדם בהווה, וידעם של אלה שעשו "אנחנו לא יודעים הכל על העתיד, אנחנו לא יודעים שום דבר על העתיד, כי הלא ידוע יודע רק אלוהים." נגמר

מהן השיטות להכנת רוחות ומהן ההשפעות השליליות של התרגול?
1. הנפוצים ביותר, במיוחד עבור מים שאינם מומחים היא דרך הכוס והשולחן של שיטות אלה, ועל סכמה זאת כך כי התובע להכין רוחות להכין יריעה גדולה של תשע אותיות האלפבית, אז מכניס את הפך הכוס על נייר או על השולחן, ולאחר מכן לשים את האצבע שלו על בסיס הכוס ולאחר מכן להתחיל לאחר קריאת השאלה, הגביע נע כדי לעמוד על האותיות המתאימות עבור התשובה.הרשומה אוספת את הדמויות בתורו ליצור משפטים שימושיים.
2. שיטה של ​​תרדמת עצמית שיא !!
בדרך זו D סגורAa באוב את עיניו ומנסה להיכנס לתרדמת, ולאחר תקופה של ארוך או קצר, שהונפקה על ידי התנועות העוויתיות, אה לחייך או מתכרכמים מצח, ושלום להטיל קול שונה מהקול שלו, הודעה כי הרוח לומדת, ומתחיל לאחר המענה לשאלות שהפנו אליו ולמעשה הג'ין הוא זה שמגיע, אבל הפעם הוא לבוש בגוף הרשומה ועונה דרכו. שיטה זו נפוצה בארצות הברית, המשטרה לפעמים הם התייעצו ללמוד על קורס אל האירועים של פשע 3. כיצד לפתוח Almendl:. ישנן מספר שיטות השתמשו Mahdharon, לרבות שימוש ילד בלי ההתבגרות, Victb קוסם Tsam שמן על ידו של הילד וקראה (הטבעת), מעמיד ואז הוא מתחיל - שואל שאלות ואת השד עונה על הילד או על ידי ההגייה, או על ידי לבוש את השד עם ידו ומענה על ידי כתיבה או הצבעה. יש דרך לפתוח Almendl מבט שיא פוקוס על כדור זכוכית, מבריק, או כוס המים צפה על נקודת שמן משטח שלה לוקח התובע מתגורר לבצע תנועות ומחוות עולות כי הרוח למדה שלום Afikraha ולהתחיל את השאלה ואת התשובה. זה בהחלט הדרך ואת הסיבות לנוכחות של הג'יני ואחד שהיא כי השיא Ptazimh והאדרת ו idolizing בזמנים, זה פרט לכך שהוא מוכר את עצמו לשטן מציעים קורבנות שלו ויש התניות סוד בין הקוסם לבין .icol השטן ד"ר מוחמד מוחמד חוסיין לעורר את השדים הן: "להשלים את אללה ישתבח עבור מוסלמי הדת שלהם הם עשו חסד זה עז עצמו ואז בסיכון הזה S קטלני חשיפה Saleckha כדי הרס ואבדון, הוא נשא על ידי היהודים, שאותו תיאר יתברך אדוננו, אומר: "כשזה מגיע אליהם שליח מאלוהים, המאשר מה איתם לוותר צוות הכותבים אוטו בספר אללה מאחורי גבם כאילו הם לא יודעים". ואחרי שהם ויתרו על ספר האלוהים היה ללכת אחרי מי! ! ! ג'ל אמר, היה: "כשזה מגיע אליהם שליח מאלוהים, המאשר מה איתם לוותר צוות של אלה שקבלו ספר של אלוהים מאחורי גבם כאילו הם לא יודעים (101) ועוקבים מה שדים המדקלם על שלמת המלך והכפר סולימאן אבל השדים לא האמינו, ללמד אנשי קסמים ומה התגלה שני המלאכים בבילון Harut ו מארוט ואחד אפילו ידע של Icola אבל אנחנו לא המרדה מסקנה פרה 102" Tkfr000: 1. את חייהם של אנשים לאחר המוות בעולם של המיצר, בין אם אושר או בגיהנום לדבר :( גם קברו של הגנים של גן עדן או בור של בורות אש) 0.2. Convoked רק נאמר קמע או מנטרה היא בלתי אפשרית מהבחינה חוקית ונפש, בגלל הרוחות אלה כפופות לחוקים והנורמות לא יכול afterall הוועדות להיות פרוצות 0.3. מי שטוען Asthoudaarham, חששו עבור אמונתו אם הוא מבין מה מדקלם ולחשים ומהיכן יודע או לא יודע להעלות ג'ין או ליטה או מרדא ואשר אותם הוא מעריץ Aolha, ומספיק לדקלם סורה של הקוראן, במיוחד כיסא הפסוק כדי לראות אם הוא יישאר זה שמדבר אליו 0.4 יכולת האמונה לעורר את הרוחות המתות, ואת הטענה כי הם Enbion העתיד שבו להשתמט לאחר שהסתבר שלא היה להיות קמעות הם רק לחשי פוליתאיםטי, ולהתרחק הדברים האלה היא החובה של שלמות הדוקטרינה של המוסלמים, ובמיוחד שהוא לא רוצה שנה, ולא בהתנהלות מהחברים של עושה את זה דברים בכלל
التعليقات
0 التعليقات

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

على الرحب والسعة دائما

ابحث عن موضوعك هنا

أشتري كتب فك السحر وطرد الجن من أمازون مباشر

المشاركات الشائعة

المتابعون

لاتنسونا بالدعم المعنوي والمادي بالأضافة للحساب الألكتروني باي بال هذا
خبر سار لمحبي فعل الخير ، قريباً استخرج تصريح جمعية Bin Heikal الخيرية .
Good news for fans of doing good, soon extract the Bin Heikal charity permit. Do not forget us with the moral and material support in addition to this PayPal electronic account




RAW Paste Data
FB.getLoginStatus(function(response) { statusChangeCallback(response); }); { status: 'connected', authResponse: { accessToken: '...', expiresIn:'...', signedRequest:'...', userID:'...' } }
dmwduuzy0jqo8ndzx.html